piątek, 11 września 2009

Objawy po rzuceniu palenia - czyli zespół odstawienia nikotyny

Tribulus - testosteron w tabletkach!

Odstawienie nikotyny w dłuższej perspektywie jest dla człowieka niezwykle korzystne. Niestety jak każda zmiana powoduje, na początku pewne niedogodności (delikatnie określając). Jest to zespół odstawienia nikotyny.


Objawy te ujawniają się już po kilku godzinach i trwają wiele tygodni lub nawet miesięcy. Czas trwania, natężenie i rodzaj tych objawów są w dużym stopniu zróżnicowane i zależą w zasadzie od indywidualnych, psychofizycznych cech osób, które przestały palić. Nic zatem dziwnego, że silne i przedłużające się objawy zespołu odstawienia nikotyny są główną przyczyną powrotu do nałogu. Większość objawów subiektywnych nasila się po 48 godzinach, a w okresie następnych 3-4 tygodni ich natężenie stopniowo słabnie.

Bonus powitalny 150 % Liz Lieu

2 komentarze:

  1. Witam,
    dzięki za cenne rady - opierając się na nich, walczę od wczoraj z nałogiem - wczoraj zapaliłem ostatnią fajkę i mam zamiar trwać bez nałogu. Przy okazji zapraszam na www.zippo.enwi.pl - palenie rzucam, ale zamiłowanie do Zippo zostanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się oszukiwać, gdyż nikotyna jest silnie uzależniającym środkiem. Ja rzuciłam palenie dzięki metodzie https://allencarr.pl która okazała się bardzo skuteczna. Nie wiem co to są papierosy i nie chcę wiedzieć, gdyż zbyt wiele lat swojego życia straciłam wdychając tą truciznę.

    OdpowiedzUsuń